Vraja ca(ti)felei

Strâng cana caldă între palme, ca pe o inimă ce bate, și privesc aburul dantelat cum se unduie ademenitor în ritmul bătăilor de inimă îndrăgostită.
Buzele mele primesc sărutul senzual
al ceștii, iar aroma de mătase a cafelei îmi gâdilă simțurile, făcând distanța dintre noi să dispară…să-mi respiri fricile, să-ți respir optimismul…
Cafeaua este băutura ce apropie inimi, este vraja ce le cuprinde în mrejele-i de catifea aromată…
Privesc pe deasupra aburului ce dansează între noi, și ne împletim privirile, și ne dezgolim gândurile, și ne sărutăm…ceștile…
Și buzele mențin tatuajul de catifea al cafelei…cu greu mă abțin să nu-ți gust savoarea, insă las imaginația să facă ce are chef cu noi…eu sunt pentru că tu-mi ești…azi sunt lumină, tu-mi ești far…
Între degete nu țin o ceașcă ci un suflet,îl lipesc de obraz ascultându-i șoaptele, iar licoarea croiește drumul către celălalt suflet, făcându-l să vibreze…cu siguranță cafeaua oferă conversații între inimi și ochi, învătând să asculte tăceri calde…
Vorbim o cafea??

18/05/2018©gvenette

Despre vorbebune

...dacă s-ar putea vedea cum se transformă în floare toată durerea ce respiră din cicatrici...
Acest articol a fost publicat în Dor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Vraja ca(ti)felei

  1. bloguluicre zice:

    Superb acest descântec al cafelei savurat în cuvinte.
    Îmi vine să plâng, pentru că mi-am spart ceașca din fotografie dar am rămas cu paharul din Tarragona!😘🍵🍵

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ileana zice:

    Cat de frumos!
    Am citit, am recitit, iar lacrimile au curs fara de voie, lacrimi limpezi, cu mirosul parfumului de dragoste eterna, imaculata! Ma bucur pentru voi, am mai spus asta, imi place sa repet, deoarece asta simt. O familie draga mie! 🎂☕🍀😘

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mi-au însoţit cafeaua rândurile astea şi am simţit ca şi cum aş fi vorbit-o cu tine.
    O zi bună îţi doresc!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Beta zice:

    Cei ce se iubesc , mereu il au pe Dumnezeu alaturi ❤ Frumos conceput, profund , induiosator pana la lacrimi. ❤

    Apreciat de 1 persoană

  5. Se vede cum cafeaua ți-a sensibilizat simțurile, dându-le glas prin exprimări atât de… catifelate. Să fii mereu iubită și să iubești la fel de frumos! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Iubirea (pentru partener, copii, părinți…) este tot ceea ce contează în această viață și trebuie s-o cultivăm și să o menținem curată în suflet. Mulțumesc tare mult de urări, să-ți rămână sufletul la fel de frumos totdeauna!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu