Gândul de luni

Cum ar fi fost de nu te cunoșteam

În ale căror brațe odihna îmi găseam,

Cine prin mângâieri și șoapte la ureche

Mi-ar goni dorul și setea buzelor pereche.

Cum ar fi fost de nu m-ai fi știut

Mirosul cărei pieli ți-ar fi plăcut,

Sub ale căror degete fierbinți,

Catifelate, curioase, înfiorat te simți.

Cum ar fi fost de nu ne-am fi-ntâlnit?

Oare soarele n-ar mai fi strălucit?

Oare cerul ar fi pierdut a sa culoare?

Puteam fi noi mai fericiți?…Oare??

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Video | Acest articol a fost publicat în Nostalgie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Gândul de luni

  1. dyanaweb zice:

    Deci este o fericire ca v-ati intalnim… Ce poate fi mai frumos?

    Apreciat de 1 persoană

  2. Nu am răspunsul dar ştiu că eu sunt fericită că am avut ocazia să citesc versurile astea!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Beta zice:

    Spiritul meu avea de pierdut daca nu intalneam „vorbebune” ❤

    Apreciat de 1 persoană

  4. Alex zice:

    Frumoase gânduri! Iar un mic răspuns este că….nimic nu este la întâmplare, iar ceea ce s-a întâmplat… a fost să fie!
    Numai bine și multă fericire! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Beta zice:

    Toate cele bune si un sfarsit de saptamana minunat ❗ ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

