TE CAUT

Nu m-așteptam la a ta plecare

Totul a fost mult prea ciudat,

Te-am căutat apoi în fiecare floare,

În nor, în soare…dar fără rezultat.

Și-aș fi dorit să mai rămâi puțin

Dar te-ai grăbit atât de tare,

Am strâns în suflet lacrimi și venin

De-ai știi tu, tată, dorul cum mă doare.

N-am plâns și nici acum nu plâng

Chiar dacă soarta-i crudă uneori,

Atâtea amintiri și întrebări se strâng

În mintea de copil nu poți să pleci la nori.

Eu însă te-am închis în minte undeva

Să pot vorbi cu tine…măcar cu inima,

Și nu aștept ca timpul să scalde în uitare,

Dorul de tine, tată, nu are alinare…

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în DE SUFLET și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la TE CAUT

  1. Emoţie și sensibilitate, o căutare fără încetare, firească și normală.
    Felicitări!❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Beta zice:

    Minunate versuri, multumesc ! ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

