Gânduri mov

Din ceașca mea de gânduri

Mov, privesc la aburul ce iese,

Cât aș dori să nu mă tulburi,

Să nu te-ascult…să nu îmi pese…

 
Să pot să evadez în mine,

Să mă ascund după un dor,

Să râd în hohot dacă-mi vine

Chiar dacă-n ochi îmi plânge-un nor.

 
Și cu dulci șoapte de mătase

Mici gânduri mă trezesc încet,

Cu verde fir de iarbă coase

Roșii-amintiri într-un buchet.

 
Și uite-așa din movul gând

Din ceașca mea cu amintire

Cafeaua-mi desenează blând

Un zâmbet cald și o iubire.

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Imagine | Acest articol a fost publicat în Nostalgie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Gânduri mov

Lasă un răspuns

