Dans de rândunică

Ce bine că ploaia s-a oprit, începusem să amorțesc lângă fereastra fetiței cu ochii măslinii… Hmmm ce dulce e, cu ochișorii ei întunecați ce abia se zăresc dintre inelele ce-i curg pe față, ce saltă odată cu ea când încearcă să privească peste pervazul ferestrei…

Nu-mi este teamă, știu că are suflet bun…mereu îmi lasă firimituri de pâine și câțiva stropi de apă într-o farfuriuță de-a păpușicii ce-o ține în brațe: 

  • Lulina…ea e Rina, Rina…ea e Lulina…

Și eu și păpușa ne uităm una la alta, salutându-ne reciproc, mirate totodată de felul în care am fost botezate.

  • Să nu pleci, Rina, îmi șoptește îngerul cu ochi negri. Te rog, rămâi la mine…

Simțeam cum ochii mei se scurg într-ai ei și-i alunec pe vene până la inimioara aceea mică și caldă, sărutându-i sufletul curat…

Știam că mă va înțelege, chiar dacă este atât de mică, că eu așteptam să înceteze ploaia să pot zbura…

Atunci când mi-am întins aripile, dezmorțindu-le, ochișorii umezi m-au implorat fierbinte…dar eu am țâșnit ca o săgeată străpungând cerul. Când am ajuns destul de sus, m-am întors cu aceeași repeziciune către pământ, scoțând triluri de salut…

Fetița chiuia și bătea din palme, entuziasmată de zborul meu, moment în care a apărut mămica ei:

  • Mami, mami, Rina dansează pentru mine…amândouă mă priveau uimite de felul cum mă întreceam cu norii, cum mă suiam până la soare să rup câteva raze pentru zilele mohorâte…

  • Mami…de ce nu poate să rămână?

  • Pentru că rândunelele s-au născut să fie libere și să-și cânte libertatea în înaltul cerului…de acolo se aude cel mai bine…

Am privit-o cu zâmbet nostalgic, am luat cu mine fiorul ochișorilor ei de smoală, l-am agățat în inimă și am zburat să-mi cânt libertatea, călăuzită de șoaptele vântului…

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Imagine | Acest articol a fost publicat în Nostalgie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Dans de rândunică

  1. Îmi aduc aminte când priveam rândunelele adunate ca într-o nuntă, se spune că aduceau ploaia. Dans de rândunică, superb titlu!❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. „Simțeam cum ochii mei se scurg într-ai ei și-i alunec pe vene până la inimioara aceea mică și caldă, sărutându-i sufletul curat…”
    Simply the best! 😊
    Mă vedeam deja într-o poieniţã pe mijlocul ei întins pe spate privind păsările traversând cerul, acolo ma dus citind articolul tău. Zi minunată!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

