Singurătate

ne-ascundem privirea,

ne-ascundem de noi,

ne-ascundem mesaje

și-n noi tot cad ploi…

și ce folos, că ești încă aici

când eu te simt…că nici nu exiști…

de parcă vreodată ai fi simțit ceva,

când eu ardeam mocnit, în preajma ta…

suntem aproape…dar ce departe ești,

nu mă auzi…chiar de mă privești…

ochii-ți sunt goi, iar mintea ți-e plină,

de doruri ascunse și-o „neagră” lumină.

aș vrea de aici să pot pleca

am inima ruptă…și nici nu-i a mea.

cum aș putea vreodată să sper

că am mai putea împărții același cer…

aceeași iubire…să fim iarăși doi…

ne-ascundem privirea…de tristele ploi.

foto:internet

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Imagine | Acest articol a fost publicat în Dor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Singurătate

  1. Singurătatea este ucigătoare uneori și nu ne este dat să trăim singuri. Întotdeauna compania cuiva ne face bine!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suflet zice:

    Singurătatea în doi… frumos scris!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Singuri în doi, singur de unul singur… dureros şi trist.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Beta zice:

    Ploile au darul curatirii , poate vor fi iar doi, amandoi ! ❤ Minunate versuri ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Așa este, ploile și lacrimile au darul purificării! Îmi place tare mult optimismul și încurajarea ce mi-o transmiteți de fiecare dată! Mulțumesc de apreciere și vă îmbrățișez cu drag!😘😘🌹🌹

      Apreciază

  5. Frumoasă poezie! Și eu am scris acum ceva timp o poezie despre singurătate, vă invit să o citiți aici: http://www.ganduriledintrepagini.com/singuratate/.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Frumoase versuri. Mai sfâşietoare decât simpla singurătate este singurătatea în doi. O seară faină.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

