Gând pentru tine

Și mă gândeam ca azi să-ți fiu o geană, să pot să-ți mângâi privirea…să mă scald în arămiul ochilor tăi…

Și mă gândeam să-ți fiu un gând, un gând duios învăluit de brațe de copil…

Și mă gândeam să-ți fiu un zâmbet…un zâmbet seducător ce cu trecerea anilor continuă să-ți rămână întipărit în colțul gurii…

Și mă gândeam să-ți fiu sărut…să-mi găsesc odihnă la umbra buzelor tale…

Și mă gândeam să-ți fiu un dor…un dor nebun de zbor păpădie…

Dar cum nu pot fi nimic din toate acestea…pot fi iubire, pot fi mângâiere, pot fi sprijin, pot fi inimă…pot fi femeia…

sursa foto: internet

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Imagine | Acest articol a fost publicat în DE SUFLET și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

