Mi-e dor și doare

GISELA

Sunt zile în care nu vreau să mă gândesc la nimic pentru că atunci mă năpădesc toate amintirile și le retrăiesc iar și iar și… Dar nu toate ies cum vrem noi și din străfundurile inimii răsare acel grăunte de dor pe care am crezut că l-am sufocat și l-am îngropat printre amintiri. Și ce crezi, ca orice grăunte a intrat ca într-o stare de hibernare…și când ai crezut că te-ai vindecat, acel grăunte încolțește poate ușor firav la înfățișare, dar în realitate viguros, cu rădăcini puteternice care-ți cuprinde fiecare fibră din tine.

Dorul…hmmm, există oare cineva pe lumea asta să nu-l fi simțit?? Cred că toți în mare sau mică măsură am experimentat acest sentiment, doar că eu mă refer la acel Dor care te macină, care te topește și simți cum te scurgi fără vlagă, fără a putea reacționa în vreun fel.

Și cât ai vrea să ieși…

Vezi articol original 152 de cuvinte mai mult

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în Sin categoría. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Mi-e dor și doare

  1. Probabil că de aceea e copilăria atât de fericită, pentru că nu cunoaștem dorul. Nu avem încă amintiri. Dorul… doare.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ileana zice:

    Doare rau dorul, eu il duc cu mine zi de zi, e foarte greu, dureros si de nestapanit!
    O zi frumoasa, cu multa racoare!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

