Copilul fiicei mele??

Oare când s-au maturizat copiii aceștia atât de repede de nu mai știu de copilărie, nici de naivitate, nici…

În urmă cu ceva timp, îmi spune fiica mea:

  • Mama, mas vale amar sin ser amado, que no haber amado nunca! ( Mami, mai bine să iubești chiar de nu ești iubit, decât să nu iubești niciodată).

Ceeee? Trebuie să precizez că fiica mea are decât 7 ani. Știu, știu…copiii în ziua de azi știu mult mai multe lucruri decât noi, există mai multe medii de informare, și totuși…

  • Dar ce știi tu de iubire, scumpo!

  • Ay, mami, iubirea e atât de frumoasă!

Am rămas bulversată…cu mintea blocată mult timp…și văzându-mă probabil cu o mutrișoară mai tristă, mi-a dat lovitura de grație:

  • Mama tu ya sabes que me puedes decir lo que sea, cualquier cosa, que soy tu amiga!(știi că poți să-mi spui orice, că sunt prietena ta)

Mă simt ca un copil, iar propriul meu copil e…un adult…la 7 ani!

Și uite așa nu mai sunt mama fiicei mele, iar fiica mea a devenit, prietena mea…oare e posibil așa ceva, sunt confuză, încotro ne îndreptăm???

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în Nostalgie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Copilul fiicei mele??

  1. Ce frumos, toate au rostul lor și se întâmplă numai la momentul potrivit. Dar ce este și mai emoţionant că relaţia devine una de prietenie pură și nu în ultimul de încredere.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Suflet zice:

    Cred că și televizorul e de vină, seamănă mult cu replici din filme ce a spus ea. Am mai observat la unii copii asta, vorbeau ca în desene cu „amice” sau alte cuvinte mai puțin folosite.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Şi pe mine mă lasă fără cuvinte maturitatea copiilor din jurul meu. Mă depăşeşte asta.

    Apreciat de 2 persoane

  4. Alex zice:

    Minunat dialog mamă-fiică! Nu trebuie să ne mirăm, copiii de azi sunt foarte inteligenți și se maturizează repede și nu doar fizic, ci și emoțional, rațional.
    Are dreptate mica domnișoară: iubirea este atât de frumoasă! 🙂
    Numai bine!

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Așa este Alex, în jurul meu văd copiii ce rapid trec de la o etapă la alta a vieții, dar parcă nu pot accepta ca și al meu copil să se grăbească atât de tare spre maturizare. Mulțumesc de vizită și de vorbele-ți frumoase, toate cele bune îți doresc!

      Apreciază

  5. Copiii se maturizează din ce în ce mai devreme, din toate punctele de vedere. Cu avantajele dar și dezavantajele care derivă din asta.

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Offff da, ai dreptate, aș dori să stea timpul în loc pentru a mă putea bucura încă de clipele inocenței lor, dar timpul trece în favoarea lor și în defavoarea noastră…Toate trec azi ca o părere…Mulțumesc mult, Petru, o zi minunată să ai!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

