Bolnavă de visare 

„Există două tipuri de oameni în această lume: realiștii și visătorii. Realiștii știu încotro se îndreaptă, visătorii sunt deja acolo.”Robert Orben

Sunt lucruri în viață ce nu pot sau nu se vor schimbate… M-am născut bolnavă, de o boală incurabilă…visarea.

Sunt conștientă că în aceste vremuri, visarea e un moft, nimeni nu are chef să viseze, toți vor acțiune, mișcare, rapiditate…prezentul pentru mulți e deja trecut…

Eu…visez…când merg la muncă, când îmi fac treburile casnice, când merg pe stradă, când ascult o melodie ce-mi face inima să plângă/râdă, când privesc marea sau un răsărit de soare… Eu visez mereu, mai ales când seara așteptând somnul să mă poarte pe ale lui tărâmuri, ascult Tormenta Tropicală, și visarea mă poartă printre tunete, răpăit de ploaie și vânt puternic…

Și visez cu ochii deschiși că sunt un fluture, că sunt o floare de portocal, că sunt o culoare, că sunt o lacrimă în nisip, că sunt rafală de vânt, că sunt val de mare, că sunt strop de ploaie, că sunt picătură de cafea…de dor…de iubire…

Nu știu dacă sunt de vină anii, dar am coborât volumul a ceea ce ascult și am urcat volumul a ceea ce simt…

Îmi place să visez și să fiu ceea ce am chef și dispoziție, mă pot metamorfoza în…orice, așa că timpul meu de omidă a expirat, aripile mele sunt pregătite…sunt eu…

Și mâine va fi o nouă zi de visare…visând cu ochii deschiși…

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Imagine | Acest articol a fost publicat în DE SUFLET și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Bolnavă de visare 

  1. Ooo…cât de visător sunt eu, dar îmi place, lumea viselor este clar, mult mai curată. Bine punctat, mi-a plăcut, am citit visând!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cred că suntem mulți visători, dar nu știe lumea. Chiar visez la un club al visătorilor. 🙂

    Apreciază

  3. costiadiana zice:

    Foarte frumos articolul ✋!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

