VIS DE FLUTURE

Când am deschis ochii, mă simțeam ciudat, parcă eram într-o stare de amorțire și nu mă puteam mișca…

Ușor, ușor m-am întins și corpul a început să mă asculte. Mi-am deschis aripile largi și m-am aruncat într-un zbor haotic, necontrolat. Vântul primăvăratic adia ușor, însă pentru aripile mele plăpânde părea o furtună… 

Atunci m-am lăsat purtat în voia lui, iar în loc de zbor, acesta părea mai degrabă un dans.

Purtat de un val de aer am aterizat pe năsucul unui copil…ne-am uitat uimiți unul la celălalt și-am tresărit uimit la strigătul său:

  –  Wow…un fluture…

M-am privit în ochii lui ca-ntr-o oglindă și plin de uimire am văzut…un fluture cu aripile mari, violet, cu puncte albe și negre… Nu pot să cred, sunt un fluture!

Eram la fel de uimit pe cât era și copilul de apariția mea…

Și-atunci nu m-am mai simțit ciudat…și-am zburat…am zburat purtat de razele soarelui, de parfumul florilor de portocal, de râsul zglobiu al copilului…

Și lângă mine au apărut alți fluturi, iar fericirea a fost „la înălțime”, dănțuiam împreună ca o pictură pe panelul unui pictor, eram artă, eram pete de culoare cu parfum de floare…

Și m-am trezit…am închis din nou ochii, dar nu…nu mai eram fluture, doar simțeam parfumul de portocal…

Dar gustul zborului a fost sublim… 

Nu renunța la visul tău, continuă să speri, nimic nu este imposibil dacă ai speranță, zboară pentru a-ți atinge visurile…

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în Nostalgie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la VIS DE FLUTURE

  1. Great text! Congratulation! 😉

    Apreciat de 2 persoane

  2. E deasupra cuvintelor să asculți confesiunile unui fluture. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Delicat ca un zbor de fluture tot ce-am citit!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: VIS DE FLUTURE | Site Title

  5. Alex zice:

    Ce vis frumos! De câte ori, la vârsta copilăriei, nu am visat să fim…. fluturi? Gingași, superbi, dar și atât de vulnerabili. Niște „flori” zburătoare!

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Un vis căruia trebuie să-i dai aripi să zboare (să se îndeplinească). Sunt un rac, și ca toți racii care se respectă ador să visez cu ochii deschiși…sunt o visătoare!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

