Cafea cu gust de iubire

Nu pot spune că mi-a plăcut gustul cafelei dintotdeauna, nu…nici vorbă…

Însă astăzi pot spune cu certitudine că o ador… Dar nu orice fel de cafea…

Iubesc diminețile când mă trezesc cu mirosul ei binecunoscut ce-mi mângâie suav nările și mă fac să mă trezesc binedispusă știind că în mod sigur voi avea o zi extraordinară…

Iubesc zilele când mă întorc acasă și mă aștepți cu o ceașcă de cafea și un buchet de flori, fără nicio ocazie specială…doar pentru că-ți place să mă surprinzi…

Iubesc cafeaua ce o beau cu tine la țărmul mării, admirând cum soarele se naște suprem din valurile de smarald…

Iubesc să-ți savurez acea picătură de cafea ce-ți rămâne pe buze după ce bei cu nesaț din ceașca plină…

Da…iubesc să beau cafeaua cu tine, cafea cu aromă de iubire…cafea cu aroma ta…

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în DE SUFLET. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cafea cu gust de iubire

  1. Are un gust special cafeaua asta. Mulţumesc!

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Daaa, „fericirea” (dacă există) o întâlnim în micile plăceri ale vieții: o cafea, un răsărit de soare, un zâmbet, o privire cu subînțeles, un bilețel lăsat lângă ceașca de cafea atunci când vrei să-i faci o surpriză, o atingere de mână…sunt mici artificii care ne înseninează ziua și ne fac să simțim că viața ne-o mai facem și noi frumoasă, câteodată cafeaua chiar are aromă de iubire…Eu îți mulțumesc de vizită!

      Apreciat de 2 persoane

  2. Alex zice:

    „Cafea cu aromă de iubire” – da, este cea mai bună cafea! Alături de omul drag, toate sunt mai bune, unice!
    Îți doresc…. la cât mai multe asemenea cafele! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Cafea cu gust de iubire | Site Title

Lasă un răspuns

