Lacrima din nisip

Cu greu gândurile se recompun…este atâta întuneric și frig în mintea mea…

Nici nu mai știu cât timp a trecut, dar eu mă plimb somnambulă printre cioburile iubirii noastre…

„Privește înapoi, privește-mă să-ți văd ochii și să-mi dau seama dacă mai am vreun loc în inima ta”, dar tu nu-mi auzeai sufletul strigând…

Da…daaaa mă simt vinovată pentru că am învățat să iubesc cu tine, iar acum această iubire încet, încet se ofilește…

M-ai aruncat și m-ai uitat printre cutiile de carton, ori printr-un sertar încuiat de cheia căruia nu-ți mai amintești…

Cu inima sângerândă pășesc cu sfială pe plaja unde am băut sute de cafele și am vâzut atâtea răsărituri de soare…Și-acum am să dau vina pe răsărit pentru despărțirea noastră…ori poate și răsăritul l-ai luat cu tine…

E înnorat, ca și în sufletul meu…și m-am lăsat să cad din nori așa cum cade ploaia…suav și…gri

O lacrimă se scurge pe obraz și cu repeziciune se ascunde  în uscăciunea nisipului. O caut cu privirea parcă aș dori să o recuperez…nu trebuiesc vărsate lacrimi în „deșert”.

Trebuie să mă întorc, mă voi refugia în mine, nicicând nu voi mai căuta o lacrimă în nisip…

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în DE SUFLET și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Lacrima din nisip

  1. HopeLess zice:

    Si totusi… ce e mai rau, lacrimile varsate sau cele nevarsate, dar adunate in suflet? 🤔

    Apreciat de 1 persoană

  2. Aliosa zice:

    Buna ” VorbeBune ” ! 🙂
    Tare BANCUL, mi-a placut tare mult ! 🙂

    Aliosa 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Lacrima din nisip | Site Title

  4. Pingback: arena lágrima – apserranoblog

Lasă un răspuns

