E timpul sã te-ndrăgostești

Întotdeauna am simțit că odată cu venirea lunii Martie am tendința de mă îndrăgosti. Nu știu dacă este de vină ieșirea din starea de amorțeală pe care o avem cu toții în timpul iernii, cert e că simt cum inima  bate nebunește atunci când văd cum soarele strălucește cu putere încă de la primele ore ale dimineții, cum totul înverzește în jur, cum păsărelele zboară gălăgioase ori de fețele zâmbitoare ale oamenilor care din când în când se opresc spre a da binețe când întâlnesc vreun cunoscut.

Și mă îndrăgostesc de florile delicate ce sunt pictate de o mână măiastră în toate culorile posibile și imposibile, mă îndrăgostesc de parfumul lor, de râsul cristalin al copiilor ce se zbenguie fericiți în parc.

Pentru a completa parcă tabloul, de nicăieri apare un fluture, nu mai sunt atât de mulți precum în copilărie,dar sunt mulți pe care-i simt în stomac, supremul semn al dragostei.

Poate mi se pare mie, dar în această perioadă lumea pare mai fericită, privește în jur cu interes, aleg hainele viu colorate…nu cumva și ei simt fluturi în stomac, oare și ei sunt îndrăgostiți ca și mine?

Merg pe stradă și fredonez în minte o melodie și m-a prins atât de tare în vraja ei, că am  un zâmbet tâmp pe chip. Sunt gata să mă ciocnesc de cineva pe stradă, dar nu se supără, din contră îmi zâmbește și-mi spune: dragostea, bat-o vina,hehe!

Daaaaa, în luna Martie sunt îndrăgostită…de viață, însă am o dilemă… Dacă oamenii când se îndrăgostesc simt fluturi în stomac, fluturii când se îndrăgostesc simt oameni??

O primăvară plină de dragoste și fluturi colorați vă doresc! 🐞🌸🌸

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în DE SUFLET. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la E timpul sã te-ndrăgostești

  1. Adevărul este că acest anotimp numit „primăvară” este pentru noi ca un restart. Frumos articol și da,cam asta simţim cu toţii ce ai scris tu aici. Bravo!

    Apreciază

  2. Aliosa zice:

    Multumesc pentru vizita si like ! 🙂

    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciază

  3. Mishuk zice:

    fluturii trăiesc aproximativ doar 3 – 4 zile… de-aia stomacul nostru se… revoltă repejor

    Apreciat de 1 persoană

  4. vorbebune zice:

    😃😃 eu m-am cam săturat de astenie, primăvara prefer puțin mai multă activitate…doar puțin 😁😁

    Apreciază

  5. Rhea zice:

    Primăvara frumoasă și ție! Cu tot tacâmul! (Adică fluturi, vată pe băț, nopți albe etc)

    Apreciază

  6. Pingback: E timpul sã te-ndrăgostești | Site Title

  7. Helen Bushe zice:

    Whilst I can’t understand your words, it doesn’t stop me from appreciating this beautiful photograph 😊

    Apreciat de 1 persoană

  8. vorbebune zice:

    Muchísimas gracias por todo, bienvenida a mi página! Feliz finde!!

    Apreciază

  9. Welcome to that little voice and thank you for following my blog.

    Apreciat de 1 persoană

  10. aruna3 zice:

    Titali udi,phool ne kahaa,aaza mere pass;titali (butterfly) boli me chali aakash. ….

    Apreciat de 1 persoană

  11. aruna3 zice:

    Wonderful.when flowers blossom then d butterflies come suddenly from unknown place.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

