Mi-e dor și doare

Sunt zile în care nu vreau să mă gândesc la nimic pentru că atunci mă năpădesc toate amintirile și le retrăiesc iar și iar și… Dar nu toate ies cum vrem noi și din străfundurile inimii răsare acel grăunte de dor pe care am crezut că l-am sufocat și l-am îngropat printre amintiri. Și ce crezi, ca orice grăunte a intrat ca într-o stare de hibernare…și când ai crezut că te-ai vindecat, acel grăunte încolțește poate ușor firav la înfățișare, dar în realitate viguros, cu rădăcini puternice care-ți cuprinde fiecare fibră din tine.

Dorul…hmmm, există oare cineva pe lumea asta să nu-l fi simțit?? Cred că toți în mare sau mică măsură am experimentat acest sentiment, doar că eu mă refer la acel Dor care te macină, care te topește și simți cum te scurgi fără vlagă, fără a putea reacționa în vreun fel.

Și cât ai vrea să ieși din această stare, spunându-ți că nu merită suferința ta și constați că vâlvătaia dorului te-a acaparat în totalitate, nici nu-ți simți sângele curgând prin vene.

Sufletule te-a întrebat cineva și pe tine cum te simți? Inimă oare mai poți duce atâta dor mistuitor…atâta tristețe care-mi dă dureri în tot corpul.

M-ascund de ochii tuturora și caut singurătatea, ea e singura care mă înțelege și nu mă presionează în nici un fel. Și-atunci găsesc un aliat în care-mi  găsesc un refugiu, care mă îmbrățișează și pe umărul căruia dau frâu liber lacrimilor fierbinți ce-mi ard obrajii.

Nu știu de cât timp stau așa, dar mă simt obosită, atât de obosită… și știu că trebuie să merg mai departe cu inima, doar dacă pot smulge acest dor ce crește ca o pălămidă în suflet, pentru că oricât de tare ai fi dorul tot te doboară.

Și de-am fi nemuritori, tot am muri de dor!

Despre vorbebune

visând cu ochii deschiși
Acest articol a fost publicat în DE SUFLET și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Mi-e dor și doare

  1. Pingback: Mi-e dor și doare | Site Title

  2. Monicascrie zice:

    Buna.Manuela? Zic bine? Asa pari dupa figura.Daca te confurnd, te rog sa ma ierti.
    Oricum scrii foarte frumos.
    Multumesc pentru aprecieri.
    Zi buna oriunde ai fi si daca doresti, putem sa mai vorbim.
    Monica.

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Bună! Nu, nu sunt Manuela, poate semănăm… Eu sunt Gigela, mă bucur și eu tare mult de aprecierea ta, mulțumesc mult! Salutări și gânduri bune din locuri îndepărtate de România! O seară bună, Monica!

      Apreciază

  3. Pingback: Mi-e dor și doare | GISELA

  4. „Și de-am fi nemuritori, tot am muri de dor!” – profund. Mi-a placut mult articolul, in special finalul.

    Apreciat de 1 persoană

    • vorbebune zice:

      Mulțumesc mult! Cu toții trecem prin perioade mai bune sau…mai grele. Trebuie doar să știm să gestionăm acel moment, să rămână doar o clipă de descătușare, pentru a nu fi cuprins de disperare…în definitiv…viața merge înainte, nu? O seară bună să ai!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

